Mera sol

Hejsan bloggen!

Idag har jag haft det bra. På balettklassen så gick väll inte stången så där jättebra men mitten kändes mycket bättre. Jag kände mig ganska fin i min vita dräkt och lila kjol. På repertoaren så var min grupp bland de första som gjorde vilket var ganska skönt. Jag är glad att våran dans är rolig och att läraren ger så bra korrektioner och verkligen ser oss. Hon sa bra till mig efter ballonéerna vilket var jättekul.

På karaktären så gjorde vi en längre stång och lärde oss bland annat plié, tendue och jeté. Det var ganska mycket hjärngympa och roligt faktiskt. Vi blev också indelade i vem som ska göra vilken dans på galan. Jag ska göra den ungerskadansen. Den är väll helt okej men jag tror jag hade tyckt det varit lite mer kul att göra den spanska med solfjädrar och allt. Ja, ja, jag ska göra mitt bästa.

Någonting som gjorde mig såå glad var att det var sol när jag vaknade! Det är fantastiskt hur mycket sol gör för måendet. Nu på kvällen så var det också fint väder så vi satt en stund på bryggan. Det var mysigt.


På återseende Frida

Allmänt | |
Upp