Nu bär det av igen

Hej bloggen!

Nu sitter jag på planet. Det har gått bra trots att det var en pers igår. Så sent som klockan sex på kvällen behövde pappa åka och hämta väskan, så mamma har tvättat hela natten. Jag har verkligen världens bästa föräldrar. Det blev lite extra stress igår och imorse när vi trodde att min resväska vägde för mycket så nu har jag en massa bars i min svintunga ryggsäck. På flygplatsen klockan 06:45 imorse mötte jag upp de andra svenskarna. Jag tror jag kommer komma bra överens med dem.

Det känns faktiskt lite jobbigt att åka iväg igen. Jag hade oerhört gärna stannat hemma med familjen några dagar till. Det var otroligt skönt att sova i min egna säng och både lunchen och middagen igår var så god så det vattnades i munnen. Men, men, jag får göra det bästa av situationen och hoppas att det blir roligt.

Vi hörs snart igen!
Kram från Frida

Såå god lunch <3
Fantastisk taco-middag <3
Såhär tidigt gick jag upp imorse!
Allmänt | |
Upp