Lite sol kikar fram

Hej bloggen!

Jag ligger nu i sängen och ska strax sova. Den här dagen har varit lugn, men det var bara skönt för jag tror det behövdes.

Efter lunchen så hängde jag lite med några från det finska gänget och sen med två ryssar och amerikanen. Hon flätade mitt hår och det blev så fint. Vid klockan fyra- halv fem så badade vi poolen. Det fanns även en jacuzzi och typ två små pooler där vattnet var varmt i ena, och iskallt i den andra. Jag kände mig inte jättepigg så det var inte superkul men ändå helt okej. Dock var det extremt skönt och avslappnande att basta.

Efter en god middag som jag faktiskt inte vet vad det var så kikade äntligen lite sol fram! Jag blev såå glad. Då gick jag ut en stund och det var riktigt behagligt. Det är skog överallt och det är så rofyllt. Jag mötte en finsk tjej så vi satte oss på typ en altan nere vid vattnet. Där läste hon och jag skrev i tankeboken och lyssnade på musik. Det var verkligen härligt.

Vi hörs snart igen!
Många kramar från Frida

Det är så vackert här <3
Dagens okända men goda middag <3
Allmänt | |
Upp