Ledig dag

Hej bloggen!

Idag är vi faktiskt lediga. Det känns ganska skönt med lite vila. Imorse vaknade jag vid åtta ungefär. Efter frukosten så gick jag, min rumskompis B, E och R och spelade tennis. Det har jag inte gjort på åratal så det var lite ovant men kul.

Igår så hade jag en betydligt bättre dag än dagen innan. Vi hade den kvinnliga läraren på baletten vilket var väldigt roligt. Hon är liksom tydligare och rättar mer. Dessutom hade vi tå sista kvarten och det var så kul. Jag känner mig verkligen säkrare på tå efter mitt förra läger och det gör mig väldigt glad.

Karaktären var också rolig. Vi delades in i tre små grupper som repade i taget. Det var bra för då fick man många korrektioner eftersom vi var ganska få åt gången.

Efter dansen så var vi ett gäng som gick till en mac där det också finns en affär. Det tog typ en timme fram och tillbaks och var faktiskt rätt jobbigt. Dock var det trevligt att se den vackra naturen (fast det hade såklart varit roligare med fint väder) och jag lärde känna en jättesnäll tjej från USA. Hon sa att hon tyckte min engelska var riktigt bra så det var väldigt kul.

Danshistorielektionen blev inställd igår också men av okänd anledning. Vi satt och väntade på läraren som aldrig kom tills någon ringde någon som sa "har ingen sagt till er att den är inställd?". Då gick några och badade och jag följde med men bara som sällskap.

Vi hörs snart igen!
Kram från Frida

Gårdagens frukost <3
Gårdagens lunch <3
Gårdagens middag <3
Allmänt | |
Upp