Klarare i huvudet

Hej bloggen!

Nu har jag precis ätit middag. Det var typ risotto eller något, riktigt gott faktiskt. Frukosten var gröt med bär och en macka, och lunchen någon slags fiskgryta med potatis. Tankarna har varit bättre idag, vilket är skönt. Jag har pratat mycket med pappa så det har hjälpt.

Idag hade vi den manliga balettläraren på klass. På repertoaren så hann alla inte köra, som igår, så jag gjorde som vanligt min lilla tåklass. På karaktären så gjorde vi klart dansen. Det är kul men jag måste nog bara låta mönstrena sjunka in lite innan jag kan ha riktigt roligt och slappna av.

Efter karaktären så kom den kvinnliga läraren in och vi fick då repa vår dans. Då lärde vi oss slutet också. Vi körde längre än igår och vi fick även lite korrektioner. Det var roligt och jag blev riktigt svettig!

Vi hörs snart igen!
Många kramar från Frida

Dagens inte så vackra, men goda middag <3
Dagens frukost <3
Allmänt | |
Upp