Hemma

Hej bloggen!

Nu står världens bästa pappa och gör lunch till mig. Det blir mina älskade, och saknade, morotsbiffar! Jag vaknade vid kvart i nio och gjorde då blåbärsgröt till frukost. Mamma ville att jag skulle äta någonting till så jag var tvungen att ha på lite banan, som tur var blev det gott.

Flygresan gick bara bra igår, jag sov majoriteten av tiden. Jag var verkligen slut. Det kändes som att det var tur att jag kunde slappna av för på sista lektionerna igår så började jag få ont lite här och var. Klockan kvart i elva så mötte jag mamma och det var så roligt, jag har verkligen saknat henne. Såklart så får jag inte min resväska, grrr... Jag var inte den enda men det kändes väldigt segt. Särskilt eftersom att jag måste hinna tvätta allt innan jag sticker till nästa läger imorgon, klockan sex på morgonen (!). Förhoppningsvis så kommer den hem till oss under eftermiddagen.

Det var så härligt att känna den svala luften igårkväll, och min säng var obeskrivligt skön. Jag kommer verkligen sakna den fantastiska träningen jag fått. Det är ju en riktigt häftig grej jag fått göra! Jag känner mig faktiskt stolt att jag klarade det och jag tror att jag blivit starkare och utvecklats. Det här lägret kommer jag aldrig glömma!

På återseende,
Frida

Bild från hemresan <3
Min fina blåbärsgröt <3
Allmänt | |
Upp