En sämre dag

Hej bloggen!

Åh vad segt, jag hade skrivit ett inlägg men nätverket var för långsamt så det postades inte. Nu sitter jag i alla fall på en plats jag hittat som har tre pluppar wi-fi, jippi! Jag ska strax gå och lägga mig. Av någon anledning var jag väldigt trött imorse.

Min dag har tyvärr inte varit så bra. Balettklassen gick riktigt dåligt och jag kände mig liksom svag. Jag hade dessutom en massa tankar som "är det verkligen det här jag vill göra?". Nej, det var inte kul. Jag längtade hem rätt så mycket då, men det blev lite bättre efter att jag pratat med mamma och pappa efter middagen.

Idag var vi faktiskt inte sist med att repa vår dans. Dock var klockan ändå väldigt mycket. På karaktären så kände jag mig lite piggare. Vi fick lära oss hela den spanska dansen och det var roligt. En del är att vi ska stampa olika rytmer vilket är kul. Efter middagen skulle vi haft danshistoria men den blev inställd eftersom att det inte regnade för första gången på flera dagar, haha. Istället gick vi ut en stund till bryggan vilket var väldigt härligt.

På återseende,
Frida

Dagens frukost <3 (vattenmelonen här är verkligen magiskt god!)
Dagens goda lunch <3
Allmänt | |
Upp