Dröm

Hej bloggen!

Nu har jag precis ätit middag här på lägret. Resan hit gick väldigt bra, inga problem. Klockan halv fyra var det samling i danssalen, som var som en gympasal med påsatt dansmatta och lösa stänger. Den hade speglar och fungerade faktiskt mycket bra. Klockan 16:15 började balettklassen. Vi kanske var runt 30 stycken och hade en manlig rysk lärare. Han pratade en del engelska och övningarna var rätt så basis men det var roligt. Många var riktigt duktig och det är inte klokt att jag nu dansat i en sal med några från Vaganova! Det har ju varit min dröm!

Jag bor tillsammans med B från Sverige. Rummet är rätt stort med mycket förvaring vilket är väldigt bra. Badrummet är också väldigt stort med handikapptoalett. Det är för att den här byggnaden typ är någon slags rehab för pensionärer, haha. Omgivning är iallafall sjukt vacker med en massa skog och vatten. Nu ska jag faktiskt följa med några andra svenskar som ska bada.

Vi hörs snart igen!
Många kramar från Frida

En bild från när planer landade :)
Bild på danssalen <3
Allmänt | |
Upp