Föreställningar

Hejsan bloggen!

Nu är jag pålägg till skolan. Idag har vi först en skolföreställning vid halv ett, och sedan en föreställning klockan sex. Jag är jättetaggad och det ska bli så roligt. Mamma berättade igår att min morbror har köpt biljetter så om han mår bra så kommer han komma. Det vore jättekul för det var längesedan jag såg honom. 

Jag mår för övrigt bättre idag. Inte alls lika snuvig som igår, vilket är väldigt skönt. "Hutten" som pappa ville att jag skulle ta kanske funkar ändå (eller är det  möjligtvis bara placebo?). Dock är jag faktiskt lite nervös för jag ska ju till ss idag. Vi har inte bestämt någon tid så jag får väll gå dit om vi får paus någon gång. Jag vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig av besöket. Vi får se vad som händer helt enkelt. 

Vi hörs snart igen! 
Kramar från Frida

Jag bjuder på en bild på min lunch häromdagen. Det var sjukt gott faktiskt! Smoothie och en wrap med lax. Mums!
Allmänt | |
Upp